YekDesigner.ir

هاست ایرانی بهتر است یا هاست خارجی؟

اگر قصد دارید برای سایت خود هاست تهیه کنید حتما این مقاله را تا انتها بخوانید تا متوجه شوید که کدام هاست برای شما بهتر است؟ در این مقاله قصد داریم بصورت کلی تفاوت های میان هاست داخلی و هاست خارجی را توضیح دهیم.

انتخاب هاست ایرانی یا خارجی بستگی به نیازها و معیارهای شما دارد ولی در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که به شما کمک کند تا تصمیم بهتری بگیرید.

ابتدا به سراغ هاست داخلی می رویم و آن را بررسی میکنیم:

ویژگی ها و مزیت های هاست داخلی

در ادامه به ویژگیها و مزیتهای هاست داخلی می پردازیم:

1. سرعت دسترسی:

اگر مخاطبان اصلی شما در ایران هستند، هاست ایرانی گزینه مناسب تری می باشد چون سرعت دسترسی به سایت را افزایش میدهد و صفحات سریعتر باز میشوند.

2. دسترسی همیشگی از داخل ایران:

حتی زمان هایی که اینترنت بین المللی قطع باشد، کاربران شما میتوانند به سایت شما دسترسی داشته باشند و این موضوع به نفع شماست

3. هزینه کمتر:

معمولا هاست های داخلی از نظر هزینه نسبت به هاست خارجی خیلی به صرفه تر هستند و اگر دنبال شروع با کمترین هزینه هستید این مورد برای شما مناسب است.

ویژگی ها و مزیت های هاست خارجی

هاست خارجی ویژگیهای مخصوص به خود را دارد که در زیر اطلاعاتی جامع به آن را ارائه میدهیم:

1. سرویس‌دهی بین‌المللی:

در صورتی که مخاطبان شما در سراسر جهان هستند، هاست خارجی ممکن است سرعت دسترسی بهتری برای آنها داشته باشد و از نقاط مختلف دنیا به سایت شما دسترسی داشته باشند.

2. امکانات بیشتر:

بسیاری از هاست‌های خارجی امکانات بیشتری را ارائه می‌دهند و ممکن است برای نیازهای پیشرفته‌تر شما مناسب‌تر باشند.

 

نکات مهم در انتخاب هاست مناسب

نکات مهم در انتخاب هاست:

– امنیت:
یکی از مهم ترین عواملی که باید در انتخاب هاست در نظر گرفت امنیت است چرا که اگر یک سرویس دهنده هاستینگ امنیت بالایی نداشته باشد، اطلاعات سایت شما در خطر است و هر لحظه ممکن است سرمایه های خود را از دست بدهید.

– قیمت سرویس ها:
برای انتخاب هاست مناسب بهتر است با یک جستجوی ساده در گوگل قیمت ها را مقایسه کنید تا متوجه این موضوع شوید که کدام سرویس برای شما مناسب تر است. نت افزار یکی از شرکت های ارائه دهنده هاستینگ با هزینه مناسب است که از نظر هزینه و همچنین خدمات پشتیبانی گزینه مناسبی می باشند.

– نظرات و بازخوردها:

اگر تجربه کافی در این زمینه بهتر است که حتما نظرات سایر استفاده کنندگان را بخوانید تا متوجه شوید کدام سرویس برای شما مناسب  تر است.

– هاست بهینه برای وردپرس:

– اگر سایت شما با وردپرس طراحی شده پیشنهاد میکنم حتما به این نکته توجه داشته باشید که هاست بهینه برای وردپرس تهیه کنید تا سازگاری بیشتری وجود داشته باشد و خطایی در زمان اجرای سایت مشاهده نشود.

– بکاپ گیری منظم

یکی از ویژگی های مهم هر سرویس دهنده هاستینگ بگاپ گیری منظم از اطلاعات سایت شماست تا در صورت بروز خطا یا مشکل فنی تمام اطلاعات شما از بین نرود. در زمان انتخاب هاست حتما به این نکته دقت داشته باشید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

بهترین شرکت های ارائه دهنده هاستینگ:

شرکت های مختلفی در زمینه هاستینگ فعالیت دارند ولی طبق تجربه ای که در این مدت داشته ایم میتوانیم از شرکت هایی مانند نت افزار، ایران هاست، ایران سرور، پارس پک، پارس هاست، وب رمز نام ببریم که سابقه طولانی در این زمینه دارند و خدمات بسیار مطلوبی نیز برای کاربران ارائه می دهند.

نتیجه گیری:

بطور کلی تفاوت زیادی در انتخاب هاست داخلی یا خارجی وجود ندارد چون خیلی از سرویس های ارائه دهنده داخلی هاستینگ مانند ایران هاست، ایران سرور، نت افزار و … سیستم های سرویس دهی قوی و همچنین پشتیبانی قدرتمندی دارند و در هر زمان که بخواهید شما را راهنمایی میکنند. اگر مشتریان شما در ایران هستند بهتر است از هاست داخلی و درصورتی که تجارت بین اللملی دارید گزینه هاست خارجی برای شما مناسب تر است.

امیدوارم این مقاله در انتخاب هاست ایرانی و خارجی به شما کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *